POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW „COOKIES”
Niniejszy dokument reguluje Politykę prywatności i plików „cookies” strony internetowej
EduCare, prowadzonej pod adresem URL: https://wspieranierozwojudziecka.educarefundacja.pl/, zwanej dalej
„Stroną”. Strona jest zarządzana przez:
Fundację Wspierania Rozwoju i Kształcenia EduCare z siedzibą w Lublinie (20-573) przy ul.
Szafirowej 2/18, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0001112486, NIP: 712-347-74-76 oraz REGON: 528982112, zwana dalej
„Usługodawcą”. Z Usługodawcą można się skontaktować pod numerem telefonu: 730 300 110
oraz przy użyciu adresu e-mail: kontakt@educarefundacja.pl
1. Wstęp
W części opisującej politykę prywatności, informujemy o warunkach zbierania, przetwarzania,
wykorzystywania i ochrony danych osobowych Użytkowników Strony, zwanych dalej
„Użytkownikami”. Za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej
lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest
osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez
powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
określających jej cechy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu
skorzystania z oznaczonych funkcjonalności, na przykład do złożenia formularza celem udziału
w projekcie i przekazywania informacji marketingowych związanych z działalnością Fundacji
Wspierania rozwoju i Kształcenia EduCare na stronie internetowej. Cele te są zawsze wyraźnie
oznaczone. Niepodanie tych danych, może uniemożliwić skorzystanie z tych funkcjonalności.
W zakresie polityki plików cookies, informujemy o warunkach przechowywania informacji lub
uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnych urządzeniach
użytkowników końcowych. Za użytkownika końcowego uznaje się osobę fizyczną lub podmiot,
korzystający z publicznie dostępnej usługi telekomunikacyjnej lub żądający świadczenia takiej
usługi, dla zaspokojenia własnych potrzeb.
2. Deklaracja
Realizując nadrzędny cel jakim jest poszanowanie prywatności, staramy się dochować wszelkiej
należytej staranności. Aby sprostać temu założeniu, realizujemy normy i zasady wynikające z
powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Są to w szczególności: RODO (Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne. W szczególności, czynimy należyte starania, aby dane osobowe były:
• przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty,
• zbierane dla zgodnych z prawem celów, o których informujemy w trakcie zbierania tych
danych,
• nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z celami podanymi w obowiązku
informacyjnym,
• prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
• merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
• odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych, zniszczeniem,
ujawnieniem oraz bezprawnym wykorzystaniem,
• przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej
niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, o którym informujemy przed
zebraniem danych osobowych lub w czasie trwania tego procesu.
Dane przetwarzane przez Usługodawcę są przechowywane na zewnętrznych bezpiecznych i
profesjonalnych serwerach, na podstawie umów zawartych przez Usługodawcę. Umowy te
uwzględniają właściwy poziom zabezpieczenia danych.
3. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Strony jest Fundacja Wspierania
Rozwoju i Kształcenia EduCare w Lublinie (20-573), ul. Szafirowa 2/18, NIP: 712-347-74-76
(zwany dalej “Administratorem”).
4. Podstawa i czas przetwarzania danych osobowych
Zbierając dane osobowe, zawsze informujemy o podstawie prawnej ich przetwarzania. Gdy
informujemy o:
• art.6 pkt 1 lit. a) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe na podstawie
otrzymanej zgody, m.in. w przypadku rejestracji na bezpłatny webinar, newsletter,
dołączenie do zamkniętej społeczności, czy też zgody wykorzystywania danych
osobowych w celach marketingowych;
• art.6 pkt 1 lit. b) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe, ponieważ są one
niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, na
otrzymane żądanie, m.in. w przypadku realizacji zamówień na stronie;
• art.6 pkt 1 lit. c) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wypełnienia
obowiązku prawnego, m.in. wystawianie faktur, przechowywanie dokumentacji
sprzedaży;
• art.6 pkt 1 lit. f) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania
prawnie uzasadnionych interesów, np. analizowanie ruchu na stronie, prowadzenie
działań marketingowych, zapewnianie bezpieczeństwa i poprawy jakości usług.
Możemy również przetwarzać dane osobowe na podstawie innych przepisów szczegółowych,
takich jak Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Czas przetwarzania danych osobowych jest zależny od podstawy i celu ich przetwarzania tych
danych. Informujemy o nim zawsze przed zebraniem danych osobowych lub w trakcie tego
procesu. Przykładowe okresy przechowywania danych osobowych:
• Dane osobowe przetwarzane w związku z działaniami marketingowymi, będą
przetwarzane do czasu otrzymania sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych.
• Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody na przetwarzanie tych danych, będą
przetwarzane do czasu jej cofnięcia.
• Dane osobowe przetwarzane przy użyciu plików cookies i podobnych technologii, będą
przetwarzane do czasu usunięcia tych plików przy pomocy ustawień przeglądarki lub
urządzenia / urządzenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
• Dane osobowe przetwarzane w związku z realizacją obowiązujących przepisów prawa
(np. w celu wystawienia faktury) będą przetwarzane w terminie wymaganym
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego.
• Dane osobowe związane ze świadczeniem usług, w tym sprzedaży, będą
przechowywane do czasu możliwego dochodzenia roszczeń od nas lub przez nas, tj.
zgodnie z powszechnie obowiązującymi terminami przedawnienia roszczeń.
5. Zakresy i cele przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników przetwarzamy w usystematyzowanych zbiorach, które definiujemy
przez cel ich przetwarzania. Dane te przetwarzamy w zakresie niezbędnym dla realizacji
ustalonego celu. Poniższy wykaz obejmuje zbiory, zakresy a także cele przetwarzania danych.
Nadto, możliwe cele przetwarzania danych osobowych to:

Nadto, możliwe cele przetwarzania danych osobowych to:
• wypełnianie obowiązków prawnych, wynikających z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa, np. prawa rachunkowego lub podatkowego,
• dochodzenie roszczeń oraz odpowiedź na nie,
• udzielanie Państwu informacji o realizacji kolejnych projektów, z których można
skorzystać,
• prowadzenie statystyk i analiz ruchu na stronie,
• realizacja celów marketingowych.
O celach przetwarzania danych osobowych informujemy zawsze przed zebraniem tych danych
lub w chwili ich zbierania.
6. Ujawnianie danych osobowych
Możemy powierzyć przetwarzanie danych osobowych w naszym imieniu, innym podmiotom.
Mogą być to np. realizatorzy projektów, hostingodawca, obsługa oprogramowania do wysyłki
newslettera albo inny podmiot, z którym współpracujemy w celu należytego świadczenia usług.
O odbiorcach danych osobowych informujemy zawsze przed zebraniem tych danych lub w
chwili ich zbierania.
Powierzenie danych osobowych następuje zawsze na podstawie umowy powierzenia danych
albo innego instrumentu prawnego, zapewniającego odpowiedni stopień bezpieczeństwa
przetwarzania powierzonych danych osobowych.
Aktualny wykaz podmiotów którym powierzamy przetwarzanie danych, jest stale dostępny. W
celu uzyskania dostępu do niego, wystarczy zwrócić się do nas z takim żądaniem. Można to
uczynić, np. poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Podstawę prawną powierzenia danych
osobowych stanowi art. 28 RODO.
W przypadku przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, informujemy o tym
fakcie zawsze przed zebraniem tych danych lub w chwili ich zbierania.
W pozostałym zakresie nie ujawniamy zebranych danych podmiotom trzecim, z wyłączeniem
sytuacji, w których jest to wymagane przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. na
podstawie żądania uprawnionego do tej czynności organu lub sądu.
7. Uprawnienia osób, których dane osobowe są przetwarzane
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane osobowe
przetwarzamy, przysługują związane z tym przetwarzaniem uprawnienia. Możliwość skorzystania
z poniższych uprawnień jest zależna od podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych.
Prawo dostępu do danych
Osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od nas potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące. Jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do
uzyskania dostępu do nich oraz dodatkowych informacji (m, in. cele, kategorie, odbiorcy,
retencja, uprawnienia, źródło).
Po otrzymaniu takiego żądania, jesteśmy zobowiązani dostarczyć kopię danych osobowych
podlegających przetwarzaniu. Jeżeli takie żądanie wpływa drogą elektroniczną i jeżeli nie
otrzymamy innego zastrzeżenia, informacji udzielimy również drogą elektroniczną.
Prawo do sprostowania danych
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego sprostowania
dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów
przetwarzania, ma ona prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym
poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
Prawo do bycia zapomnianym
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego usunięcia dotyczących jej
danych osobowych. Mamy wówczas obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli
zachodzi jedna z następujących okoliczności:
• cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych i nie ma innej podstawy
przetwarzania,
• wniosła skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania,
• dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
• dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
• dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
Prawo do ograniczenia przetwarzania
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania w
następujących przypadkach:
• osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres
pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych;
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się
usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
• nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne
osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
• osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec
przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej
stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane
dotyczą.
Prawo do przenoszenia danych
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym
formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które
dostarczyła nam, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez
przeszkód z naszej strony, jeżeli przetwarzanie odbywa się:
• na podstawie zgody lub na podstawie umowy; oraz
• w sposób zautomatyzowany.
Wykonując prawo do przenoszenia danych osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania, by
dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to
technicznie możliwe. Prawo to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych.
Prawo do sprzeciwu
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn
związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych
opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) (uzasadniony interes administratora), w tym profilowania.
Wówczas nie wolno nam już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie
ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów,
praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń.
Także jeżeli osoba, której dane dotyczą, wniesie sprzeciw wobec przetwarzania do celów
marketingu bezpośredniego (w tym profilowania w celach marketingowych), danych osobowych
nie wolno już przetwarzać do takich celów.
8. Dzienniki serwerowe
To wewnętrzne dzienniki zdarzeń serwera Strony, automatycznie zapisujące żądania stron, które
są wysyłane gdy Użytkownicy korzystają ze Strony. Dzienniki systemowe zawierają żądanie
strony wysłane przez Użytkownika, adres IP, typ przeglądarki, język przeglądarki, datę i godzinę
żądania oraz co najmniej jeden plik „cookie”, który może jednoznacznie identyfikować
przeglądarkę Użytkownika.
Dane gromadzone w dziennikach systemowych są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu
administrowania Stroną. Nie są one przekazywane na rzecz podmiotów trzecich, z wyłączeniem
okoliczności opisanych w niniejszym dokumencie.
W związku z korzystaniem ze Strony przez Użytkowników, w sposób automatyczny możemy
zbierać i zapisywać w dziennikach serwerów szczegóły techniczne dotyczące sposobu
korzystania z usług, przesłane przez Użytkownika żądania związane ze świadczeniem usług
drogą elektroniczną, adres IP oraz dane techniczne o działaniu Strony w związku z czynnościami
dokonywanymi przez Użytkownika. Są to w szczególności informacje o rozpoczęciu, zakończeniu
oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną. Możemy
również zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Użytkownika,
korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki.
9. Pamięć podręczna
Świadcząc usługi na rzecz Użytkowników, możemy w sposób automatyczny korzystać z pamięci
podręcznej przeglądarki, aplikacji lub urządzenia Użytkownika. Korzystanie to polega na
przechowywaniu danych w pamięci przeglądarki, zainstalowanej w urządzeniu Użytkownika. W
ramach pamięci lokalnej, możliwe jest przechowywanie danych międzysesyjnie, tj. pomiędzy
kolejnymi sesjami Użytkownika. Celem korzystania z pamięci podręcznej jest przyspieszenie
korzystania ze Strona 6 z 8 Strony, poprzez wyeliminowanie sytuacji, w której te same dane
byłyby wielokrotnie pobierane ze Strony, obciążając tym samym łącze internetowe Użytkownika.
10. Pliki cookies i profilowanie – wprowadzenie
W trakcie świadczenia usług na rzecz Użytkowników, stosujemy profesjonalne technologie do
gromadzenia i zapisywania informacji, takie jak pliki cookies. Są to powszechnie stosowane,
niewielkie pliki zawierające ciąg znaków, które są wysyłane i zapisywane na urządzeniu
końcowym (np. komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie) używanym przez Użytkownika
podczas odwiedzania przez niego Strony. Informacje te przesyłane są do schowka używanej
przeglądarki, która wysyła je z powrotem przy następnych wejściach na stronę internetową. Pliki
cookies zawierają informacje niezbędne do prawidłowego korzystania ze Strony. Najczęściej
zawierają one nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na
urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Dostęp do danych z plików cookies mogą posiadać
również podmioty zewnętrzne, wymienione w pkt 16 Polityki prywatności i plików cookies.
W ramach „biznesowych” plików cookies, możemy stosować pliki cookies umożliwiające
poznawanie preferencji osób korzystających z naszej strony internetowej. Dla przykładu,
możemy analizować częstotliwość jej odwiedzin. Dzięki temu, możemy lepiej dostosować się do
oczekiwań, np. wyświetlając reklamy dostosowane do potrzeb i preferencji konkretnych
odbiorców albo tych odbiorców, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową. Brak
zgody na stosowanie tych plików cookies skutkować będzie wyłączeniem stosowania reklam
takiego typu.
11. Podstawa przetwarzania plików cookies
Udzielenie zgody na przetwarzanie plików cookies może nastąpić:
• poprzez użycie przycisku zawierającego oświadczenie o wyrażeniu zgody na
przetwarzanie plików cookies lub potwierdzenie zapoznania się z jego warunkami,
• za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez
Użytkownika telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym,
• za pomocą konfiguracji usługi wykorzystywanej przez Użytkownika.
Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie, w sposób wolny od opłat i opisany w części
dotyczącej zarządzania plikami cookies.
12. Jakie pliki cookies są przez nas wykorzystywane?
Pliki cookies możemy skategoryzować z uwzględnieniem trzech metod podziału.
Pod względem celów stosowania plików cookies, rozróżniamy ich trzy kategorie:
• pliki niezbędne – pliki te umożliwiają prawidłowe działanie Strony oraz funkcjonalności, z
których Użytkownik chce skorzystać, np. uwierzytelniające pliki cookies. Bez ich
zapisania na urządzeniu Użytkownika korzystanie ze Strony jest niemożliwe,
• pliki funkcjonalne – pliki umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika
ustawień i dostosowanie ich do jego potrzeb i preferencji, np. w zakresie wybranego
języka, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej. Pozwalają one Usługodawcy na
poprawę funkcjonalności i wydajności strony. Bez ich zapisania na urządzeniu
Użytkownika, korzystanie z niektórych funkcjonalności Strony może być ograniczone,
Pod względem czasu ich ważności, rozróżniamy dwie kategorie plików cookies:
• pliki sesyjne – istniejące do końca danej sesji Użytkownika,
• pliki trwałe – istniejące po ukończeniu sesji przez Użytkownika.
Pod względem rozróżnienia podmiotu administrującego plikami cookies, wyodrębniamy:
• pliki cookies Usługodawcy,
• pliki cookies podmiotów trzecich.
Strona stosuje pliki Cookies w celu:
a) dostosowywania zawartości Strony do indywidualnych potrzeb Użytkownika, np.
zapamiętywanie wybranych ustawień,
b) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, jak Użytkownicy korzystają ze
Strony, co pozwala na ulepszanie jej struktury i zawartości,
c) utrzymania sesji Użytkownika na Stronie (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi
na każdej podstronie wpisywać swojego loginu i hasła,
d) wyświetlania spersonalizowanych reklam oraz umożliwienia korzystania z funkcji
społecznościowych.
13. Pliki cookies Usługodawcy
Pliki cookies Usługodawcy pozwalają na rozpoznanie urządzenia Użytkownika i wyświetlenie
strony internetowej Strony dostosowanej do jego indywidualnych oczekiwań, przez co
korzystanie z jego funkcjonalności staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Dzięki zapisaniu tych
plików na urządzeniu Użytkownika, możliwe jest np. zapamiętanie danych logowania,
utrzymywanie sesji po zalogowaniu, zapamiętanie wybranych towarów lub usług, czy
dostosowanie do preferencji Użytkownika, jak np. rozmieszczenie treści, język czy jej kolor.
14. Pliki cookies podmiotów trzecich
Usługodawca może wykorzystywać pliki cookies stosowane przez Google Inc. 1600
Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043, Stany Zjednoczone w ramach usług:
• Google Analytics – pozwalają one na ocenę jakości kampanii reklamowych,
realizowanych przy użyciu usługi Google Adwords, a także na badanie zachowań i ruchu
Użytkowników oraz sporządzanie statystyk ruchu,
• Google Maps – pozwalają one na przechowywanie informacji o Użytkowniku, które
umożliwiają korzystanie z funkcjonalności map dostępnych w ramach usługi Google
Maps. Google Inc. może śledzić lokalizację Użytkownika,
• YouTube – pozwalają one na przechowywanie informacji o Użytkowniku, które
umożliwiają korzystanie z funkcjonalności usługi YouTube. Google Inc. może śledzić
odtwarzanie filmów przez Użytkownika.
Usługodawca może wykorzystywać pliki cookies stosowane przez Facebook Inc. 1 Hacker Way,
Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone. Pliki te mogą być stosowane w celu połączenia kont
użytkownika: w zewnętrznym serwisie społecznościowym Facebook z kontem Strony, o ile
Usługodawca udostępnia taką funkcjonalność. Pliki te mogą być również wykorzystywane w celu
przetwarzania w serwisie Facebook czynności Użytkownika, wykonanych z użyciem przycisków
„Udostępnij” lub „Lubię to”. Przetwarzanie tych czynności może mieć charakter publiczny – o ile
znajduje zastosowanie.
Strona korzysta więc z narzędzi analitycznych i remarketingowych, takich jak Google Analytics,
Facebook Pixel, które mogą umieszczać pliki Cookies na urządzeniach Użytkowników. Dane
zebrane za pomocą tych narzędzi są używane w celu analizowania zachowań Użytkowników,
optymalizacji Strony oraz prowadzenia kampanii reklamowych.
15. Zarządzanie plikami cookies i innymi informacjami
Najczęściej ustawienia przeglądarki domyślnie dopuszczają umieszczanie plików cookies i
innych informacji na urządzeniu końcowym. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na zapisywanie
tych plików, konieczna jest odpowiednia zmiana ustawień przeglądarki internetowej. Możliwe
jest wyłączenie ich zapisywania dla wszystkich połączeń z danej przeglądarki lub dla konkretnej
witryny, a także ich usuwanie. Sposób zarządzania plikami zależy od używanego
oprogramowania. Aktualne zasady zarządzania plikami można znaleźć w ustawieniach
stosowanej przeglądarki internetowej.
Zgoda na przetwarzanie plików cookies jest dobrowolna. Należy jednak pamiętać, że
ograniczenia w ich stosowaniu mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z części
funkcjonalności Strony.
16. Odnośniki do innych stron internetowych lub oprogramowania
Strona może zawierać odnośniki do innych stron internetowych lub oprogramowania. Nie
ponosimy odpowiedzialności za obowiązujące na tych stronach lub w tym oprogramowaniu
zasady przestrzegania polityki prywatności i przetwarzania plików cookies. Zalecamy zapoznanie
się z polityką prywatności i plików cookies tych stron lub oprogramowania po wejściu na nie lub
przed ich instalacją.
17. Zmiany Polityki prywatności i plików cookies
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności i plików cookies. W takim
przypadku, opublikujemy jej zaktualizowaną wersję w niniejszej lokalizacji.
18. Kontakt i zgłoszenia
Nieustannie czynimy wszystko, by przetwarzać dane osobowe Użytkowników i pliki cookies z
dochowaniem najwyższych standardów. Dlatego posiadamy wdrożony system niezwłocznej
reakcji na sytuacje zagrożeń tych standardów. W przypadku zidentyfikowania ich zagrożenia lub
naruszenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, przy użyciu poniższych danych:
Fundacja Wspierania Rozwoju i Kształcenia Educare
ul. Szafirowa 2/18, 20 - 573 Lublin
NIP: 7123477476, KRS: 0001112486 REGON: 528982112
Mail: kontakt@educarefundacja.pl
Z chęcią zapoznamy się ze wszelkimi informacjami zwrotnymi. Dlatego w przypadku
jakichkolwiek pytań, żądań lub wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych
lub plików cookies, zachęcamy do kontaktu.