POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW „COOKIES”

Niniejszy dokument reguluje Politykę prywatności i plików „cookies” strony internetowej

EduCare, prowadzonej pod adresem URL: https://wspieranierozwojudziecka.educarefundacja.pl/, zwanej dalej

„Stroną”. Strona jest zarządzana przez:

Fundację Wspierania Rozwoju i Kształcenia EduCare z siedzibą w Lublinie (20-573) przy ul.

Szafirowej 2/18, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod

numerem KRS: 0001112486, NIP: 712-347-74-76 oraz REGON: 528982112, zwana dalej

„Usługodawcą”. Z Usługodawcą można się skontaktować pod numerem telefonu: 730 300 110

oraz przy użyciu adresu e-mail: kontakt@educarefundacja.pl

1. Wstęp

W części opisującej politykę prywatności, informujemy o warunkach zbierania, przetwarzania,

wykorzystywania i ochrony danych osobowych Użytkowników Strony, zwanych dalej

„Użytkownikami”. Za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej

lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest

osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez

powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników

określających jej cechy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu

skorzystania z oznaczonych funkcjonalności, na przykład do złożenia formularza celem udziału

w projekcie i przekazywania informacji marketingowych związanych z działalnością Fundacji

Wspierania rozwoju i Kształcenia EduCare na stronie internetowej. Cele te są zawsze wyraźnie

oznaczone. Niepodanie tych danych, może uniemożliwić skorzystanie z tych funkcjonalności.

W zakresie polityki plików cookies, informujemy o warunkach przechowywania informacji lub

uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnych urządzeniach

użytkowników końcowych. Za użytkownika końcowego uznaje się osobę fizyczną lub podmiot,

korzystający z publicznie dostępnej usługi telekomunikacyjnej lub żądający świadczenia takiej

usługi, dla zaspokojenia własnych potrzeb.

2. Deklaracja

Realizując nadrzędny cel jakim jest poszanowanie prywatności, staramy się dochować wszelkiej

należytej staranności. Aby sprostać temu założeniu, realizujemy normy i zasady wynikające z

powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Są to w szczególności: RODO (Rozporządzenie

Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony

osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego

przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie

danych), ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 18 lipca

2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo

telekomunikacyjne. W szczególności, czynimy należyte starania, aby dane osobowe były:

• przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty,

• zbierane dla zgodnych z prawem celów, o których informujemy w trakcie zbierania tych

danych,

• nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z celami podanymi w obowiązku

informacyjnym,

• prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,

• merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,

• odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych, zniszczeniem,

ujawnieniem oraz bezprawnym wykorzystaniem,

• przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej

niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, o którym informujemy przed

zebraniem danych osobowych lub w czasie trwania tego procesu.

Dane przetwarzane przez Usługodawcę są przechowywane na zewnętrznych bezpiecznych i

profesjonalnych serwerach, na podstawie umów zawartych przez Usługodawcę. Umowy te

uwzględniają właściwy poziom zabezpieczenia danych.

3. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Strony jest Fundacja Wspierania

Rozwoju i Kształcenia EduCare w Lublinie (20-573), ul. Szafirowa 2/18, NIP: 712-347-74-76

(zwany dalej “Administratorem”).

4. Podstawa i czas przetwarzania danych osobowych

Zbierając dane osobowe, zawsze informujemy o podstawie prawnej ich przetwarzania. Gdy

informujemy o:

• art.6 pkt 1 lit. a) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe na podstawie

otrzymanej zgody, m.in. w przypadku rejestracji na bezpłatny webinar, newsletter,

dołączenie do zamkniętej społeczności, czy też zgody wykorzystywania danych

osobowych w celach marketingowych;

• art.6 pkt 1 lit. b) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe, ponieważ są one

niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, na

otrzymane żądanie, m.in. w przypadku realizacji zamówień na stronie;

• art.6 pkt 1 lit. c) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wypełnienia

obowiązku prawnego, m.in. wystawianie faktur, przechowywanie dokumentacji

sprzedaży;

• art.6 pkt 1 lit. f) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania

prawnie uzasadnionych interesów, np. analizowanie ruchu na stronie, prowadzenie

działań marketingowych, zapewnianie bezpieczeństwa i poprawy jakości usług.

Możemy również przetwarzać dane osobowe na podstawie innych przepisów szczegółowych,

takich jak Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Czas przetwarzania danych osobowych jest zależny od podstawy i celu ich przetwarzania tych

danych. Informujemy o nim zawsze przed zebraniem danych osobowych lub w trakcie tego

procesu. Przykładowe okresy przechowywania danych osobowych:

• Dane osobowe przetwarzane w związku z działaniami marketingowymi, będą

przetwarzane do czasu otrzymania sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych.

• Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody na przetwarzanie tych danych, będą

przetwarzane do czasu jej cofnięcia.

• Dane osobowe przetwarzane przy użyciu plików cookies i podobnych technologii, będą

przetwarzane do czasu usunięcia tych plików przy pomocy ustawień przeglądarki lub

urządzenia / urządzenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

• Dane osobowe przetwarzane w związku z realizacją obowiązujących przepisów prawa

(np. w celu wystawienia faktury) będą przetwarzane w terminie wymaganym

powszechnie obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego.

• Dane osobowe związane ze świadczeniem usług, w tym sprzedaży, będą

przechowywane do czasu możliwego dochodzenia roszczeń od nas lub przez nas, tj.

zgodnie z powszechnie obowiązującymi terminami przedawnienia roszczeń.

5. Zakresy i cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Użytkowników przetwarzamy w usystematyzowanych zbiorach, które definiujemy

przez cel ich przetwarzania. Dane te przetwarzamy w zakresie niezbędnym dla realizacji

ustalonego celu. Poniższy wykaz obejmuje zbiory, zakresy a także cele przetwarzania danych.

Nadto, możliwe cele przetwarzania danych osobowych to:

Nadto, możliwe cele przetwarzania danych osobowych to:

• wypełnianie obowiązków prawnych, wynikających z przepisów powszechnie

obowiązującego prawa, np. prawa rachunkowego lub podatkowego,

• dochodzenie roszczeń oraz odpowiedź na nie,

• udzielanie Państwu informacji o realizacji kolejnych projektów, z których można

skorzystać,

• prowadzenie statystyk i analiz ruchu na stronie,

• realizacja celów marketingowych.

O celach przetwarzania danych osobowych informujemy zawsze przed zebraniem tych danych

lub w chwili ich zbierania.

6. Ujawnianie danych osobowych

Możemy powierzyć przetwarzanie danych osobowych w naszym imieniu, innym podmiotom.

Mogą być to np. realizatorzy projektów, hostingodawca, obsługa oprogramowania do wysyłki

newslettera albo inny podmiot, z którym współpracujemy w celu należytego świadczenia usług.

O odbiorcach danych osobowych informujemy zawsze przed zebraniem tych danych lub w

chwili ich zbierania.

Powierzenie danych osobowych następuje zawsze na podstawie umowy powierzenia danych

albo innego instrumentu prawnego, zapewniającego odpowiedni stopień bezpieczeństwa

przetwarzania powierzonych danych osobowych.

Aktualny wykaz podmiotów którym powierzamy przetwarzanie danych, jest stale dostępny. W

celu uzyskania dostępu do niego, wystarczy zwrócić się do nas z takim żądaniem. Można to

uczynić, np. poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Podstawę prawną powierzenia danych

osobowych stanowi art. 28 RODO.

W przypadku przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, informujemy o tym

fakcie zawsze przed zebraniem tych danych lub w chwili ich zbierania.

W pozostałym zakresie nie ujawniamy zebranych danych podmiotom trzecim, z wyłączeniem

sytuacji, w których jest to wymagane przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. na

podstawie żądania uprawnionego do tej czynności organu lub sądu.

7. Uprawnienia osób, których dane osobowe są przetwarzane

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane osobowe

przetwarzamy, przysługują związane z tym przetwarzaniem uprawnienia. Możliwość skorzystania

z poniższych uprawnień jest zależna od podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych.

Prawo dostępu do danych

Osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od nas potwierdzenia, czy

przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące. Jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do

uzyskania dostępu do nich oraz dodatkowych informacji (m, in. cele, kategorie, odbiorcy,

retencja, uprawnienia, źródło).

Po otrzymaniu takiego żądania, jesteśmy zobowiązani dostarczyć kopię danych osobowych

podlegających przetwarzaniu. Jeżeli takie żądanie wpływa drogą elektroniczną i jeżeli nie

otrzymamy innego zastrzeżenia, informacji udzielimy również drogą elektroniczną.

Prawo do sprostowania danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego sprostowania

dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów

przetwarzania, ma ona prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym

poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

Prawo do bycia zapomnianym

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego usunięcia dotyczących jej

danych osobowych. Mamy wówczas obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli

zachodzi jedna z następujących okoliczności:

• cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych i nie ma innej podstawy

przetwarzania,

• wniosła skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania,

• dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,

• dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,

• dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.

Prawo do ograniczenia przetwarzania

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania w

następujących przypadkach:

• osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres

pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych;

• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się

usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

• nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne

osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

• osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec

przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej

stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane

dotyczą.

Prawo do przenoszenia danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym

formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które

dostarczyła nam, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez

przeszkód z naszej strony, jeżeli przetwarzanie odbywa się:

• na podstawie zgody lub na podstawie umowy; oraz

• w sposób zautomatyzowany.

Wykonując prawo do przenoszenia danych osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania, by

dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to

technicznie możliwe. Prawo to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych.

Prawo do sprzeciwu

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn

związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych

opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) (uzasadniony interes administratora), w tym profilowania.

Wówczas nie wolno nam już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie

ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów,

praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony

roszczeń.

Także jeżeli osoba, której dane dotyczą, wniesie sprzeciw wobec przetwarzania do celów

marketingu bezpośredniego (w tym profilowania w celach marketingowych), danych osobowych

nie wolno już przetwarzać do takich celów.

8. Dzienniki serwerowe

To wewnętrzne dzienniki zdarzeń serwera Strony, automatycznie zapisujące żądania stron, które

są wysyłane gdy Użytkownicy korzystają ze Strony. Dzienniki systemowe zawierają żądanie

strony wysłane przez Użytkownika, adres IP, typ przeglądarki, język przeglądarki, datę i godzinę

żądania oraz co najmniej jeden plik „cookie”, który może jednoznacznie identyfikować

przeglądarkę Użytkownika.

Dane gromadzone w dziennikach systemowych są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu

administrowania Stroną. Nie są one przekazywane na rzecz podmiotów trzecich, z wyłączeniem

okoliczności opisanych w niniejszym dokumencie.

W związku z korzystaniem ze Strony przez Użytkowników, w sposób automatyczny możemy

zbierać i zapisywać w dziennikach serwerów szczegóły techniczne dotyczące sposobu

korzystania z usług, przesłane przez Użytkownika żądania związane ze świadczeniem usług

drogą elektroniczną, adres IP oraz dane techniczne o działaniu Strony w związku z czynnościami

dokonywanymi przez Użytkownika. Są to w szczególności informacje o rozpoczęciu, zakończeniu

oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną. Możemy

również zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Użytkownika,

korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki.

9. Pamięć podręczna

Świadcząc usługi na rzecz Użytkowników, możemy w sposób automatyczny korzystać z pamięci

podręcznej przeglądarki, aplikacji lub urządzenia Użytkownika. Korzystanie to polega na

przechowywaniu danych w pamięci przeglądarki, zainstalowanej w urządzeniu Użytkownika. W

ramach pamięci lokalnej, możliwe jest przechowywanie danych międzysesyjnie, tj. pomiędzy

kolejnymi sesjami Użytkownika. Celem korzystania z pamięci podręcznej jest przyspieszenie

korzystania ze Strona 6 z 8 Strony, poprzez wyeliminowanie sytuacji, w której te same dane

byłyby wielokrotnie pobierane ze Strony, obciążając tym samym łącze internetowe Użytkownika.

10. Pliki cookies i profilowanie – wprowadzenie

W trakcie świadczenia usług na rzecz Użytkowników, stosujemy profesjonalne technologie do

gromadzenia i zapisywania informacji, takie jak pliki cookies. Są to powszechnie stosowane,

niewielkie pliki zawierające ciąg znaków, które są wysyłane i zapisywane na urządzeniu

końcowym (np. komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie) używanym przez Użytkownika

podczas odwiedzania przez niego Strony. Informacje te przesyłane są do schowka używanej

przeglądarki, która wysyła je z powrotem przy następnych wejściach na stronę internetową. Pliki

cookies zawierają informacje niezbędne do prawidłowego korzystania ze Strony. Najczęściej

zawierają one nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na

urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Dostęp do danych z plików cookies mogą posiadać

również podmioty zewnętrzne, wymienione w pkt 16 Polityki prywatności i plików cookies.

W ramach „biznesowych” plików cookies, możemy stosować pliki cookies umożliwiające

poznawanie preferencji osób korzystających z naszej strony internetowej. Dla przykładu,

możemy analizować częstotliwość jej odwiedzin. Dzięki temu, możemy lepiej dostosować się do

oczekiwań, np. wyświetlając reklamy dostosowane do potrzeb i preferencji konkretnych

odbiorców albo tych odbiorców, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową. Brak

zgody na stosowanie tych plików cookies skutkować będzie wyłączeniem stosowania reklam

takiego typu.

11. Podstawa przetwarzania plików cookies

Udzielenie zgody na przetwarzanie plików cookies może nastąpić:

• poprzez użycie przycisku zawierającego oświadczenie o wyrażeniu zgody na

przetwarzanie plików cookies lub potwierdzenie zapoznania się z jego warunkami,

• za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez

Użytkownika telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym,

• za pomocą konfiguracji usługi wykorzystywanej przez Użytkownika.

Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie, w sposób wolny od opłat i opisany w części

dotyczącej zarządzania plikami cookies.

12. Jakie pliki cookies są przez nas wykorzystywane?

Pliki cookies możemy skategoryzować z uwzględnieniem trzech metod podziału.

Pod względem celów stosowania plików cookies, rozróżniamy ich trzy kategorie:

• pliki niezbędne – pliki te umożliwiają prawidłowe działanie Strony oraz funkcjonalności, z

których Użytkownik chce skorzystać, np. uwierzytelniające pliki cookies. Bez ich

zapisania na urządzeniu Użytkownika korzystanie ze Strony jest niemożliwe,

• pliki funkcjonalne – pliki umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika

ustawień i dostosowanie ich do jego potrzeb i preferencji, np. w zakresie wybranego

języka, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej. Pozwalają one Usługodawcy na

poprawę funkcjonalności i wydajności strony. Bez ich zapisania na urządzeniu

Użytkownika, korzystanie z niektórych funkcjonalności Strony może być ograniczone,

Pod względem czasu ich ważności, rozróżniamy dwie kategorie plików cookies:

• pliki sesyjne – istniejące do końca danej sesji Użytkownika,

• pliki trwałe – istniejące po ukończeniu sesji przez Użytkownika.

Pod względem rozróżnienia podmiotu administrującego plikami cookies, wyodrębniamy:

• pliki cookies Usługodawcy,

• pliki cookies podmiotów trzecich.

Strona stosuje pliki Cookies w celu:

a) dostosowywania zawartości Strony do indywidualnych potrzeb Użytkownika, np.

zapamiętywanie wybranych ustawień,

b) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, jak Użytkownicy korzystają ze

Strony, co pozwala na ulepszanie jej struktury i zawartości,

c) utrzymania sesji Użytkownika na Stronie (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi

na każdej podstronie wpisywać swojego loginu i hasła,

d) wyświetlania spersonalizowanych reklam oraz umożliwienia korzystania z funkcji

społecznościowych.

13. Pliki cookies Usługodawcy

Pliki cookies Usługodawcy pozwalają na rozpoznanie urządzenia Użytkownika i wyświetlenie

strony internetowej Strony dostosowanej do jego indywidualnych oczekiwań, przez co

korzystanie z jego funkcjonalności staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Dzięki zapisaniu tych

plików na urządzeniu Użytkownika, możliwe jest np. zapamiętanie danych logowania,

utrzymywanie sesji po zalogowaniu, zapamiętanie wybranych towarów lub usług, czy

dostosowanie do preferencji Użytkownika, jak np. rozmieszczenie treści, język czy jej kolor.

14. Pliki cookies podmiotów trzecich

Usługodawca może wykorzystywać pliki cookies stosowane przez Google Inc. 1600

Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043, Stany Zjednoczone w ramach usług:

• Google Analytics – pozwalają one na ocenę jakości kampanii reklamowych,

realizowanych przy użyciu usługi Google Adwords, a także na badanie zachowań i ruchu

Użytkowników oraz sporządzanie statystyk ruchu,

• Google Maps – pozwalają one na przechowywanie informacji o Użytkowniku, które

umożliwiają korzystanie z funkcjonalności map dostępnych w ramach usługi Google

Maps. Google Inc. może śledzić lokalizację Użytkownika,

• YouTube – pozwalają one na przechowywanie informacji o Użytkowniku, które

umożliwiają korzystanie z funkcjonalności usługi YouTube. Google Inc. może śledzić

odtwarzanie filmów przez Użytkownika.

Usługodawca może wykorzystywać pliki cookies stosowane przez Facebook Inc. 1 Hacker Way,

Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone. Pliki te mogą być stosowane w celu połączenia kont

użytkownika: w zewnętrznym serwisie społecznościowym Facebook z kontem Strony, o ile

Usługodawca udostępnia taką funkcjonalność. Pliki te mogą być również wykorzystywane w celu

przetwarzania w serwisie Facebook czynności Użytkownika, wykonanych z użyciem przycisków

„Udostępnij” lub „Lubię to”. Przetwarzanie tych czynności może mieć charakter publiczny – o ile

znajduje zastosowanie.

Strona korzysta więc z narzędzi analitycznych i remarketingowych, takich jak Google Analytics,

Facebook Pixel, które mogą umieszczać pliki Cookies na urządzeniach Użytkowników. Dane

zebrane za pomocą tych narzędzi są używane w celu analizowania zachowań Użytkowników,

optymalizacji Strony oraz prowadzenia kampanii reklamowych.

15. Zarządzanie plikami cookies i innymi informacjami

Najczęściej ustawienia przeglądarki domyślnie dopuszczają umieszczanie plików cookies i

innych informacji na urządzeniu końcowym. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na zapisywanie

tych plików, konieczna jest odpowiednia zmiana ustawień przeglądarki internetowej. Możliwe

jest wyłączenie ich zapisywania dla wszystkich połączeń z danej przeglądarki lub dla konkretnej

witryny, a także ich usuwanie. Sposób zarządzania plikami zależy od używanego

oprogramowania. Aktualne zasady zarządzania plikami można znaleźć w ustawieniach

stosowanej przeglądarki internetowej.

Zgoda na przetwarzanie plików cookies jest dobrowolna. Należy jednak pamiętać, że

ograniczenia w ich stosowaniu mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z części

funkcjonalności Strony.

16. Odnośniki do innych stron internetowych lub oprogramowania

Strona może zawierać odnośniki do innych stron internetowych lub oprogramowania. Nie

ponosimy odpowiedzialności za obowiązujące na tych stronach lub w tym oprogramowaniu

zasady przestrzegania polityki prywatności i przetwarzania plików cookies. Zalecamy zapoznanie

się z polityką prywatności i plików cookies tych stron lub oprogramowania po wejściu na nie lub

przed ich instalacją.

17. Zmiany Polityki prywatności i plików cookies

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności i plików cookies. W takim

przypadku, opublikujemy jej zaktualizowaną wersję w niniejszej lokalizacji.

18. Kontakt i zgłoszenia

Nieustannie czynimy wszystko, by przetwarzać dane osobowe Użytkowników i pliki cookies z

dochowaniem najwyższych standardów. Dlatego posiadamy wdrożony system niezwłocznej

reakcji na sytuacje zagrożeń tych standardów. W przypadku zidentyfikowania ich zagrożenia lub

naruszenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, przy użyciu poniższych danych:

Fundacja Wspierania Rozwoju i Kształcenia Educare

ul. Szafirowa 2/18, 20 - 573 Lublin

NIP: 7123477476, KRS: 0001112486 REGON: 528982112

Mail: kontakt@educarefundacja.pl

Z chęcią zapoznamy się ze wszelkimi informacjami zwrotnymi. Dlatego w przypadku

jakichkolwiek pytań, żądań lub wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych

lub plików cookies, zachęcamy do kontaktu.